sykkelen.no sykkeltester, sykkelnytt og sykkelutstyrstester
2017 Trek Madone 9.5 Ultegra Di2 2017 Trek Madone 9.5 Ultegra Di2
– Splitter ny Madone som setter en ny standard for konkurranseytelse, hevder den amerikanske sykkelprodusenten. Iso Speed gir den beste vertikale smidigheten og aerodynamikken.... 2017 Trek Madone 9.5 Ultegra Di2

– Splitter ny Madone som setter en ny standard for konkurranseytelse, hevder den amerikanske sykkelprodusenten. Iso Speed gir den beste vertikale smidigheten og aerodynamikken. Hver detalj er designet med tanke på uovertruffen integrasjon og fart. Legg spesielt merke til den nye gaffelen som er utviklet blant annet for reduksjon av luftmotstand.

madone_9_5_ultegra_di2

Spesifikasjoner:

RAMME
600 Series OCLV-karbon, KVF-rørform (Kammtail Virtual Foil), Madone IsoSpeed, mikrojusterbar setemast, konisk E2-styrerør, BB90, usynlig kabelføring, kontrollsenter, presisjonsplasserte vannflasker, Aero 3S-kjedeholder, DuoTrap S-kompatibel

GAFFEL
Madone KVF helkarbon, konisk E2-kronerør i karbon, karbonendestykker, integrert brems og styrefremspring

HJUL
Vision: Metron 40 LTD
Dekk: Bontrager R3 Hard-Case Lite, 120 tpi, aramidvulst, 700 x 25c

DRIVVERK
Girvelgere: Shimano Ultegra Di2, 11-delt
Krankgir: Shimano Ultegra Di2, festemontert
Bakgir: Shimano Ultegra Di2
Krank: Shimano Ultegra, 50/34 (kompakt)
Krankenhet: BB90
Kassett: Shimano Ultegra, 11–28, 11-delt
Kjede: Shimano Ultegra

KOMPONENTER
Sete: Bontrager Montrose Pro, karbonskinner
Setepinne: Madone mikrojusterbar setemasttopp i karbon, 25 mm offset
Styre: Madone integrert styre/fremspring, KVF-profil, usynlig kabelføring, OCLV-karbon, VR-CF
Styrefremspring: Madone XXX integrert styre/fremspring, OCLV-karbon, 7 grader, innfelt lokk, m/fester til computer og lys
Styrelager: Madone integrert, maskinlagre i rustfritt stål, forseglede, 1-3/8″ oppe, 1,5″ nede
Bremsesett: Madone aero, integrert

VEKT
56cm – 7.45 kg / 16.42 lbs

 

Pris: kr. 66.000,-

Les også:

Terje